FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups Pieces 
 ProfileProfile   PreferencesPreferences   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 RegisterRegister 

Forum index » Introduction » Introduce yourself!

The time now is Wed Dec 02, 2020 1:29 am
All times are UTC + 1
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1 [1 Post]  
mit dem erneuten
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Banning
It's the End

PostPosted: Wed Mar 25, 2020 4:11 am 
Post subject:  mit dem erneuten

In die zin heb ik hier en daar echt genoten van die kleine verbeteringen. Als ik op de mountainbike ben, is elk klein technisch gedeelte Nike Air Pegasus 89 Womens een prestatie die een feestje verdient. En ik geniet nog steeds van het gevoel van voldoening dat ik eindelijk een enkele dubbel-onder, touw overslaan heb weten te realiseren. Het was er maar één. Maar het was mijn allereerste. Ooit. En ik probeerde het al maanden.

Voor iemand die slechts een paar jaar geleden van de bank is gekomen en die er niet is voor podia of het breken van records, maar gewoon voor de lol - de pure sensatie en vreugde van avontuur, het gevoel uit de comfortzone te stappen, de intrinsieke beloning voor vooruitgang en het kunnen ontdekken buiten de gebaande paden -, elke kleine prestatie verdient (en moet) gekoesterd worden. Het is tenslotte een verslag van uw persoonlijke groei in het leven.

Ik rende 3 mijl alleen (Ashley tegenkomend) op de West Side Highway en terug naar mijn appartement, waar ik Rebecca Adidas Zx Flux Donna ontmoette. We gingen terug naar de West Side Highway en renden naar 97th Street voordat we over (en een verdomd grote heuvel) naar het park renden. Rebecca liet me achter in E. 72nd Street, en ik voltooide het park alleen (en verloor op de een of andere manier de lus? Hoe ben ik zo'n park idioot?) En verliet Central Park South en rende terug naar de West Side Highway, rennend Adidas Superstar Donna naar 68ste voordat hij zich omdraaide om naar huis te rennen en te eindigen.

De enige foto die ik heb genomen, geeft deze niet helemaal weer, maar het was een prachtige dag - perfect om te hardlopen. Ik was zeker aan het zweten, maar nooit te heet. Ik stopte even op mijl 13 om deze foto te maken en ik was verrast hoe geweldig ik me nog voelde. Meestal ben ik behoorlijk uitgeput en stervende voor een run om op dit punt voorbij te zijn, maar ik voelde me nog steeds Adidas Ultra Boost Damen geweldig. Toen ik klaar was, had ik zelfs het gevoel dat ik nog een paar kilometer had kunnen rennen. (Maar dat deed ik niet. Ik nam dat gevoel gewoon mee en nam het mee naar huis en gooide het samen met mij in het ijsbad, waar het stierf.)
Back to top
View user's profile Send private message 
Page 1 of 1 [1 Post]  
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » Introduction » Introduce yourself!

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Skin Created by: Sigma12